För att inte avslöja för mycket är det viss censur men här är dagens mejl:
-------------------------------
Hei Daniel!
Som nevnt på telefon har jeg sett gjennom utbildningsmaterialet.
I det vedlagte dokumentet har jeg:
Lagt på rød farge der jeg mener ordene skal slettes.
Lagt på gul farge på ny tekst.
Fint om vi er konsekvense på:
******* Betalningsskydd
Utestående saldo - ikke balans
Har lagt inn litt mer tekst i forhold til den nye dekningen Kritisk sjukdom!
PS! Sjukhusvistelse er 5 dager - ikke 7 dager!!!!
Setningen om provisjon til ******** er god - men passer ikke til bruk i ******** salgskanaler:-)
Distansavtalslagen - se kommentar i presentasjonen.
Sånn totalt sett er inntrykket er at det er kun en foil med produktet/produktfordeler - men 4-5 foiler med unntak og karenstider..... Litt ensidig kanskje.... Hva med å snu fokusen:
Er det mulig å få produktfordelene sterkere frem? I tillegg til kundens behov - hvorfor trenger kunden produktet? Vi bør bygge opp selgerne de salgsargumentene de trenger og kan bruke.
Som nevnt hadde Anders en bra gjennomgang på dette her i Oslo i går, så fint om du kaster et blikk på hans presentasjon.
En annen ting!
Hvordan vil testen av produktkompetansen være?
Snakket også med Anna Karin i forhold til test av kompetanse på försäkringsformedling. Har dere pratet noe om dette?
Ta kontakt om du har spørsmål:-)
Mvh Nina
-------------------------------------------------
Hej Nina,
En fråga - Kan du ta det där igen och på engelska?
Hälsningar,
Daniel
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar